דיון בין מורה לעברית, רכזת מקצוע העברית, מנהל בית ספר, מחנכת ורכז השכבה על בעיה בשפה העברית המדוברת אצל תלמידים בכיתה י"א
אסרטיבי אבל מוכן לשמוע אחרים , למרות שברוב המקרים הוא מחליט לבד .
מההתחלה הוא לא רצה את המורה לעברית, והיו כמה טענות נגדה , והוא ניצל את הבעיה, וירד על המורה,
מורה לערבית , עם תואר שני בערבית, 20 שנות וותק בהוראה, ומחנכת מזו 10 שנים,
יש לה יחס טוב מאוד עם צוות המורים, והתלמידים אוהבים, מכבדים אותה , היא מאוד מקצועית , והיא מקורבת להנהלה, ומכבדים את דעתה בחום .
מורה עם וותק 2 שנות בלימוד השפה העברית, עם תואר שני בלשון העברי ,
קשוחה, ולא חברתית , לא מקבלת ביקורת מהאחרים, חדשה בהוראה יש לה בטחון עצמי רב,
מורה וותיק , מוכשר , עם 18 שנות לפחות לימוד מקצוע העברית, וזו השנה השלישית שלו כרכז עברית בבית הספר
מורה לשפה הערבית, שנה ראשונה כרכז שכבה ,
לא אוהב שינויים , ועובד לפי הספר .