מטרת המשחק : קריאה לפעולה
חשיבה מעמיקה לדרכים המעודדות קריאה אצל ילדים ובני נוער
יואב מאמין שהעתיד תלוי במדע וטכנולוגיה וקורא ספרות מדע בדיוני בכלים טכנולוגיים (ספרים דיגיטליים) הספר הכתוב אבד עליו הכלח והספריות במתכונתן הנוכחית כבר לא רלונטיות.
מלמדת ספרות מזה שנים ובשנים האחרונות מתוסכלת מהעובדה כי תלמידים אינם קוראים ספרים מבחירה ובזמנם הפנוי.
השיגיו הלימודיים בינוניים , מתעניין בעיקר בספורט ובנות. עד לאחרונה דחה כל הזדמנות לקריאה ואף טען כי קריאה היא לחנונים .
בתחילת השנה כיתתו השתתפה פרויקט "ארספואטיקה" שם התבקש לכתוב שיר תודה לאמו. היה זה רגע מכונן והוא גילה שהוא טוב לא רק בספורט ובנות אלא גם בקריאה וכתיבת שירה.
הנך תרפיסטית במקצועך המסייעת לבני נוער בתהליכים רגישיים אותם הם חווים באמצעות עולם הספרות והדמיון
הנך סופרת צעירה שכבר בספרך הראשון זכית בתואר "הבטחת השנה בספרות". תמיד ידעת שזה מה שתעשי . כילדה ונערה צללת לתוך עולם הקריאה אך עשית זאת בסתר מחשש שתחשבי פחות מקובלת. כיום חשוב לך לומר לכל ילד שאפשר להיות מקובל ועדין לאהוב ספרים .