במשחק זה, נעסוק בסוגיה עמה לדאבוננו אנשי חינוך בעידן הדיגיטלי מתמודדים - בריונות רשת: הפצת מידע פוגעני על מורה, צילומו במהלך שיעור, הכפשת שמו ולשון הרע.
נטלי, מורה חדשה במערכת החינוך, נקלטה בבית ספר אילנות וקבלה חינוך כיתה ה'.
נטלי מאוד רצתה שהתלמידים יאהבו אותה ולא הקפידה על גבולות ברורים. היא הרשתה לתלמידים ליצור איתה קשר בכל עת שירצו, גם בווטסאפ.
מיכל, ילדה נחמדה, לא מאוד מקובלת בכיתה, ילדה שקטה ומופנמת. מיכל תלמידה טובה, שוחרת צדק
מיכל היא זו שכתבה מייל למורה נטלי על מה שמתרחש בברשת הווטסאפ... הילדים גילו שמיכל ספרה למורה והחליטו להחרים אותה. הם הוציאו אותה מהווטסאפ הכיתתי וגדפו גם אותה.. (בין הביטויים שנאמרו עליה נשמעו: שטינקרית, חנפנית,עושה הכל למען ציון)
אדם, אחד הילדים המקובלים בכיתה, מאוד דומיננטי, בעל חוש הומור, סוחף אחריו ילדים אחרים. הוא לא מסתדר עם המורה, תמיד מתווכח איתה בשיעור.
אדם פתח את קבוצת הווטסאפ ומלבה את האש, מוסיף בדיחות שנונות לקבוצה. אדם רוצה להוציא את נטלי מחינוך הכיתה. לשם כך, כל דבר לגיטימי בעינייו.
ירדנה, מנהלת ותיקה, בעלת ניסיון רב שנים בניהול. קלטה את נטלי לבית ספרה כיוון שראתה שלנטלי יכולות פדגוגיות מצויינות, נתינה ובעלת רצון להשקיע מזמנה למען תלמידיה.
ירדנה מזועזעת מהאירוע וחוששת שתלמידים נוספים יאמצו את הרעיון ועוד מורים ייפגעו מכך. ירדנה רוצה להשקיט את הנושא מהר ככל האפשר ומוכנה לעשות צעדים מרחיקי לכת לשם כך.
ירדנה מכנסת ועדה בית ספרית לדון בסוגיה.
דקל, עורך דין ממולח, בעל נסיון בתביעות של הוצאת דיבה ולשון הרע, פועל מתוך אינטרס לעזור ללקוחות שלו ועוסק אף בייעוץ פרטי.