כיצד היינו פותרים היום את הדילמה שעמדה בפני שלמה המלך, כאשר ניצבו בפניו שתי האמהות שטענו כל אחת כי הילוד החי הוא שלה? האם היינו נעזרים באמצעים מודרניים או מעדיפים גם היום את דרך הפתרון של שלמה?
לפני המשחק , התלמידים יקראו את סיפור משפט שלמה בתנ"ך. (מלכים א' פרק ג' פסוקים טז-כח)
מתגורר בפתח תקוה, נשוי + 3, משרת במשטרה מזה 18 שנים.
מתגוררת בנס-ציונה, נשואה ואם ל-2 ילדים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית, עובדת בטיפול. פרסמה מחקרים בנושא שפת הגוף.
מתגורר בתל אביב, למד רפואה באניברסיטת תל אביב אך אחר כך התמחה בגנטיקה ועובד במעבדה לזיהוי דנ"א ולייעוץ גנטי. נחשב מומחה לדנ"א אמהי (דנ"א מיטוכונדריאלי)
מתגורר בתל אביב, נשוי + 5, בעל מכון פוליגרף. בעבר עבד במשטרה אך פרש ופתח את המכון.
נולד בירושלים ומתגורר בירושלים, נשוי + 6, מלמד בישיבה ונושא דרשות שבועיות בפני בני קהילתו.
זכויות יוצרים לתמונות |
15.12.2019