במסגרות חינוך המיוחד עולה השאלה עד כמה ללמד מיניות בחינוך המיוחד ואם כן מה ללמד.
במשחק זה נדון האם חשוב ללמד חינוך חברתי מיני בבתי ספר לחינוך מיוחד. נכיר את הנושא מקרוב ואת נושאי הלימוד.
אין
סיגל מחנכת כיתה של נערים בוגרים על הרצף האוטיסטי.
היא נתקלת בתלמידים שמאוננים בכיתה, לפעמים בכל זמן נתון.
אורית, מחנכת כיתה לנערים בוגרים שהמיניות שלהם עוד לא נראית לעין.
אורית מאוד ביישנית ומתקשה לדבר על נושאים מיניים בחברה ועם תלמידיה.
דני, אבא לנער מתבגר שרק מתחיל לעסוק במיניות שלו, אך לא נצפו אצלו התנהגויות מיניות חריגות.
דני מאוד חרד לכל הנושא של לימוד מיניות בבית הספר ובכלל.
רותי, אמא לנער מתבגר שמתעניין במיניות שלו, נוגע באיבר מיני ללא הפסקה ונוגע באנשים.
הנער מטופל במכון המיועד לטיפול במיניות, מאז שהנער נמצא בטיפול יש שינוי ניכר בהתנהגות שלו.
עדי, רכזת חינוך חברתי מיני שמתחילה לעבוד בבית הספר.
עדי למדה על הנושא ומטרתה להדריך את המורות כיצד ללמד את הנושא בכיתות ולתמוך בהורים שרוצים ייעוץ בנושא.