(דיון סביב דילמת שיתוף בתכנים לימודיים בעולם דיגיטלי)
רכזת התקשוב של בית ספר מסוים מבקשת מהמורים להעביר, לשתף ולפרסם
בפורטל הבית ספרי תכנים שנכתבו בצוות, לטובת התלמידים, ההורים וקהילת
המורים העירונית.
לטענת הרכזת, מורים רבים מבתי ספר אחרים בעיר, מעלים מידי יום פרסומים והיא נשאלה לא אחת מדוע מורי בית הספר שלה, אינם עושים זאת גם?
בעקבות דברים אלו, סערו הרוחות בקרב המורים. כשחלקם מחו בחריפות על בקשה זו.
***
מנהל ביה"ס אשר ביקש ללמוד את הנושא ולהכריע, כינס במהרה ועדה!
מנהל את בית הספר מזה שש שנים.
ידוע כמנהל משתף, המפרסם את העשייה הייחודית המתקיימת בבית ספרו הן בפורטל העירוני והן בפתיחת דלתות בית הספר ללמידת עמיתים.
מאמין שסביבות טכנולוגיות עירוניות הנן כלי לשיווק ומיצוב בית הספר בקהילה
מורה מוערך מאוד בקרב הצוות. מתנגד מאוד לשינויים פדגוגיים טכנולוגיים, חרד לשימוש ברשתות חברתיות באינטרנט.
רכזת התקשוב של בית הספר, יוזמת ומובילה תהליכים פדגוגיים, סבורה כי עליה ועל צוות המורים, לקבל פיצוי ותמורה עבור חומרים שפיתחו בעמל רב, כשם שכניסה לסביבות אופק וגלים כרוכה בתשלום.
בעלת תואר שני בתכנון לימודים, כחלק מתפקידה היא אחראית על קידום וניראות העשייה החינוכית החדשנית בעיר ובמחוז. עלמא פונה לבתי הספר בבקשה להעלות לפורטל ולפרסם תהליכים פדגוגיים חדשניים בסביבות טכנולוגיות
עורך דין במקצועו, מעורב מאוד בחיי בית הספר והקהילה, רותם את הקהילה לכל משימה, מדווח ומפרסם ברשתות החברתיות בהן הוא שותף אודות העשייה הבית ספרית, אינו מחשיב את פורטל בית הספר כאמצעי לשיתוף הקהילה