לכרות - או לא לכרות? היחס לעצים וההכרה בחשיבותם




משחק זה מטרתו לבסס ולהעמיק בקרב התלמידים את היחס לעץ וההכרה בחשיבותו, להציג עמדות שונות, ולהביא לנקיטת עמדה אישית.

הדילמה: האם נכון לכרות יער לטובת הרחבת שטח מושב בגליל?



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: ו' - יב'
יוצר/י המשחק : טלי קזס

דרישות מוקדמות

לפני המשחק התלמידים יקראו את סיפור האירוע (בדוי) - לחצו כאן לקריאה


טלי קזס

הכירו את המשתתפים


  • צביקה

    מרכז המשק. הוא זה שיפתח את הדיון.

     

     

  • אלי

    תושב קיבוץ אחר בגליל. למד באוניברסיטה מדעי המדינה ואקולוגיה. מזה 5 שנים אלי מסתובב בין יישובי הגליל העליון ונותן ייעוץ והדרכה לתושבים ביישובים בגליל .

  • אורנה

    מזכירה במשרד המשק, בעבר גרה בעיר תל אביב. בהחלטה שקיבלה עם בעלה מכרו את הבית בתל אביב ובאו לגור בגליל, ביישוב כפרי. 

  • כרמון

    מנהל את המשתלה של קק"ל.  כל חייו נטע עצים במו ידיו.

     

  • מר שרת

    נציג הסוכנות. מכיר את המצב הקשה שנוצר במושב בית נטופה.  


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו