המורה חנה מזמינה חמישה מורים בכדי שיסייעו לה כיצד להנחות את תלמידיה בעבודות חקר.
היכרות כללית עם שלבי תהליך החקר (לינק)
גילה מורה ותיקה. הנחתה פעמים רבות עבודות חקר עם תלמידיה.
לדעתה עבודות חקר הם למידה משמעותית אמיתית.
מורה צעיר למדעים,
סיים לפני שנה את תעודת ההוראה. במסגרת תעודת ההוראה למד קורסים בנושא למידת חקר.
אורן מכיר היטב את הנושא בתיאוריה אבל זאת השנה הראשונה שהוא מוביל תהליך חקר בכיתתו.
חווה מורה ותיקה,
היא מלמדת בחטיבת הביניים.
היא פחות גמישה לקבל שינויים שמשרד החינוך עורך כל שנה.
היא מעדיפה בעיקר הוראה פרונטלית.
מאיר מורה ותיק למדעים. בעל ניסיון רב.
מלמד מדעים ברמה גבוהה.
תלמידיו מגיעים להישגים טובים במבחנים הארציים ומגיעים לחטיבה עליונה עם בסיס ידע מצוין.
רויטל מלמדת קורס בלמידה מבוססת פרויקטים באוניברסיטה.
התואר של רויטל כולל מחקר בלמידה מבוססת פרויקטים.
היא מאוד יצירתית, אך עם זאת מקפידה על המסגרת של עבודת חקר טובה, כדי שהסטודנטים שהיא מלמדת יקבלו מיומנויות בתחום.
זכויות יוצרים לתמונות |