הצילומים נגמרו, והכל ערוך ומוכן. כל שנותר עכשיו זה ליצור קצת הייפ בתקשורת לקדם את היציאה של הסרט הבא שלכם. צוות יחסי הציבור של חברת ההפקה שלכם החליטו שהדרך הכי טובה לקדם את הסרט הזה היא לעשות סרטון על איך נעשה הסרט ובעיקר איך נעשו האפקטים המיוחדים של הסרט. הסרטון צריך להיות באורך של 2-5 דקות ולתת הסבר מעניין על האפקטים בסרט ואיך הם נעשו. בעיקר רצוי שההסבר גם יגרה את הסקרנות של הצופים עד שיבואו לקולנוע לראות את הסרט.
אחרי שנים של תפקידים בסרטים קטנים סוף סוף קיבלתם להיות הדמות הראשית בשובר קופות אמיתי. כולם צריכים לראות את הסרט הזה!
זה הסרט הכי גדול שעשיתם עד כה בקריירה שלכם עם תקציב של 80 מיליון שקל רק עבור האפקטים. לא חסכתם הוצאות כי היה לכם ברור שזה חלק מהחזון האומנותי שלכם וגם שזה יהיה כיף לעשות וכיף לצפות.
הסרט הזה קיבל תקציב אפקטים של 80 מיליון דולר. אנשים צריכים לראות על מה יצא הכסף ולמה זה היה שווה את זה.
צוות יחסי הציבור של הסרט. תפקיד אנשי היח"צ לקדם את הסרט ולעודד אנשים לראות אותו. אחרי ששילמו כמה עשרות מיליונים על האפקטים זה אמור להיות אחד החלקים הכי חשובים שלו. עם קידום מספיק טוב אולי הסרט גם יקבל אוסקר.
זכויות יוצרים לתמונות |