הקמת בית ספר "משתלבים"- שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בעד ונגד השילוב דיון רב משתתפים




הקמת בית ספר "משתלבים" -שילוב תלמידים בעלי צרכים מיוחדים



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : דקל טינסקי תספאי

דרישות מוקדמות
דקל טינסקי תספאי

הכירו את המשתתפים


  • רונה

    רונה החלה את דרכה במערכת החינוך בגיל 25 כמורה לאזרחות.

    מהר מאוד התקדמה והגיעה לדרגת ניהול.

    רונה ניהלה כבר שני בתי ספר ובכולם הכילה את עקרונות השילוב.

    רונה חדורת מוטיבציה להצליח גם הפעם.

  • גלית

    גלית אמא של הדר, בת 7 לומדת בכיתה ב'. הדר מרותקת לכיסא גלגלים ובעלת פיגור קל.

    לגלית אין זמן ו/או רצון להתעסק ב"משתלבים"היא מעדיפה שהבת שלה תלמד בבית ספר לחינוך מיוחד. גלית חוששת שההנגשה עבור ביתה לא תהיה מיטבית וזה יצור אצלה תסכולים רבים.

    בנוסף גלית חוששת שהמורה לא תהיה מספיק זמינה עבורה וכי הסייעת שתצוות אליה לא תהיה מספיק מיומנת ומקצועית ותדע איך להתמודד עם המוגבלויות שיש להדר.

  • רועי

    רועי הוא אבא של עידו. ילד מתוק, בן 8 בעל תסמונת דאון

    רועי ואישתו עברו דרך ארוכה, החל מההבנה שבנם בכורם שונה ועד להיותם אקטיביסטים בתחום השילוב.

    רועי ואישתו מעוניינים מאוד שבנם עידו ייכנס לבית הספר "משתלבים"אך חוששים מכל המשתמע בכל הנושאים הקשורים למיניות, להכלה ולשילוב עם הילדים האחרים בכיתה.

  • אילנית

    אילנית היא מורה צעירה כ 3 שנים בתחום ההוראה.

    אילנית תומכת בפתיחת בית הספר "משתלבים" אך מאוד חוששת שאינה מסוגלת לעמוד בלחץ ושאין לה ניסיון ללמד ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

    אילנית אף נאלצת לקיים קשר רציף עם הורים דבר שמלחיץ אותה בשל הכיתה הגדולה והעומס הנמצא על כתפיה.

  • שרון

    שרון בת 22 רווקה שגרה 2 שכונות ליד בית הספר "משתלבים"

    שרון מחפשת עבודה זמן רב  משהו שקרוב לביתה

    פתיחת בית הספר מהווה עבורה הזדמנות להיכנס למערכת החינוך ומשם להתקדם.

    שרון חוששת כי אינה עבדה בתפקיד זה בעבר וכי יצוותו לה תלמיד שלא תדע איך להתמודד איתו.


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו