דרכי הערכה בחינוך מבחנים, PBL, עבודה אישית ועבודה עצמאית




הנכם מוזמנים לדיון במשרד החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה לכיתות י'-יב'.

מבחנים, עבודת יחיד, עבודה בקבוצה, למידה מבוססת פרויקטים והתנסות מעשית

מהי דרך הערכה הטובה ביותר?



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: י' - יב'
יוצר/י המשחק : ענבר עמית אזהר ותמי

דרישות מוקדמות

קריאת המאמרים המצורפים בהמשך.


ענבר עמית אזהר ותמי

הכירו את המשתתפים


  • דוגלת במבחנים

    הנך תלמידת תיכון בכיתה יא' בבית ספר במרכז הארץ.

    את מוזמנת לדיון חשוב בלשכתו של שר החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה בבית ספרך בשנה הקרובה.

    את מאמינה מאוד בהערכה דרך מבחנים

     

  • פיבי אל

    הנך תלמידת תיכון בכיתה יא' בבית ספר במרכז הארץ.

    את מוזמנת לדיון חשוב בלשכתו של שר החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה בבית ספרך בשנה הקרובה.

    את מאמינה מאוד בלמידה מבוססת פרויקטים

     

  • אם אני לי מי לי?

    הנך תלמיד תיכון בכיתה יא' בבית ספר במרכז הארץ.

    אתה מוזמן לדיון חשוב בלשכתו של שר החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה בבית ספרך בשנה הקרובה.

    אתה מאמין גדול שדרך הערכה הטובה ביותר היא הכנת עבודה שמסכמת את הלמידה באופן עצמאי.

  • כל החבר'ה

    הנך תלמיד תיכון בכיתה יא' בבית ספר במרכז הארץ.

    אתה מוזמן לדיון חשוב בלשכתו של שר החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה בבית ספרך בשנה הקרובה.

    אתה מאמין שדרך הערכה הטובה ביותר היא יצירת עבודה קבוצתית מסכמת לתהליך הלמידה

     


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו