הנכם מוזמנים לדיון במשרד החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה לכיתות י'-יב'.
מבחנים, עבודת יחיד, עבודה בקבוצה, למידה מבוססת פרויקטים והתנסות מעשית
מהי דרך הערכה הטובה ביותר?
הנך תלמידת תיכון בכיתה יא' בבית ספר במרכז הארץ.
את מוזמנת לדיון חשוב בלשכתו של שר החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה בבית ספרך בשנה הקרובה.
את מאמינה מאוד בהערכה דרך מבחנים
הנך תלמידת תיכון בכיתה יא' בבית ספר במרכז הארץ.
את מוזמנת לדיון חשוב בלשכתו של שר החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה בבית ספרך בשנה הקרובה.
את מאמינה מאוד בלמידה מבוססת פרויקטים
הנך תלמיד תיכון בכיתה יא' בבית ספר במרכז הארץ.
אתה מוזמן לדיון חשוב בלשכתו של שר החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה בבית ספרך בשנה הקרובה.
אתה מאמין גדול שדרך הערכה הטובה ביותר היא הכנת עבודה שמסכמת את הלמידה באופן עצמאי.
הנך תלמיד תיכון בכיתה יא' בבית ספר במרכז הארץ.
אתה מוזמן לדיון חשוב בלשכתו של שר החינוך בנוגע לקביעת דרכי הערכה בבית ספרך בשנה הקרובה.
אתה מאמין שדרך הערכה הטובה ביותר היא יצירת עבודה קבוצתית מסכמת לתהליך הלמידה