כשהיא אומרת "לא", למה היא מתכוונת על תפקידים של נשים וגברים ביחסים




משחק תפקידים בנושא יחסים ומיניות. הדיון כולל נושאים כמו משחקים מגדריים ביחסים המין, מוסר כפול אצל בנים ובנות.

מדוע נשים מתקשות להגיד " לא" , ומה הוא ההבדל בין רצון והסכמה. 

 



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
כיתות: ט' - יב'
יוצר/י המשחק : שירה רוטלוי, סיגל שיבובסקי, עידו ברופמן, ויויאן משאל מנדלווי

דרישות מוקדמות

לקרוא על הדמויות. 

לקרוא את שני המאמרים. 


שירה רוטלוי, סיגל שיבובסקי, עידו ברופמן, ויויאן משאל מנדלווי

הכירו את המשתתפים


  • עוז "יבוא לך"

    החתיך של השכבה, הולך לו עם הרבה בנות והוא מאמין בתפיסת ה"גבר גבר" , זה שמקבל מה שרוצה או לוקח, גם אם זה באופן לא מכבד ואפילו קצת אגרסיבי. היה לו חשוב להיות להיות הראשון שאיבד את הבתולין ולעלות בסולם המעמדות החברתי. ו7הוא לא בעד חברה אחת כרגע. 

     

  • לילך המקבלת

    בת להורים גרושים, ב"דכ מנהלת שיחות פתוחות עם שני הוריה על הכל כולל הכל. תלמידה ממוצעת , בעלת בטחון עצמי, אוהבת את החיים וידעת להתנהל טוב בתוך מצבים חברתיים. עבורה מערכות יחסים ומין זה תחום שצריך ללמוד ולהתפתח בו כמו בכל תחום. והיא עוברת מסע להכרות עם עצמה אל מול המין השני. 

     

  • תומי על הגדר

    ילד טוב ורגיש, מנגן בפסנתר, תלמיד חרוץ, על פניו נראה חנון אבל בשקט דרכו מצליח להגיע לליבם של חברי הקבוצה. חבר של עוז וקצת מקנא בו על היכולות שלו מול בנות. בסופו של יום  מעדיף אהבה ורגש על ביצועים טובים וכמות של בנות.

  • עדנה ההודפת

    חברה במועצת התלמידים, בת אמצעית במשפחה עם 4 בנות, בעלת בטחון עצמי ומעט שמרנית. דעתה על בנים אינה מאד חיובית. היא רואה במם מין סוג של אויב שמנסה להחליש אותה ולכן מעדיפה לא להתמסר אליהם גם בתחום המיני. 

  • ליבי בקצב שלנו

    בת לאם מטפלת זוגיתוככזו מאד מודעת לחשיבותה של תקשורת במערכות עחסים. מקובלת בחברה, תלמידה טובה, יודעת ךעמוד על שלה ולא נבהלת ממערכות יחסים מורכבות. 


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו