יצירת משחקים זה נקרא ללמוד? דיון בחדר מורים




יצירת משחק דיגיטאלי ככלי למידה: חשוב? מומלץ? כדאי?    



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : אביטל קסלר

דרישות מוקדמות

לקראת ההשתתפות מומלץ לקרוא מאמר זה:

פיתוח מיומנויות חשיבה מסדר גבוה באמצעות יצירת משחקים במחוללי משחקים מקוונים

 

אביטל קסלר

הכירו את המשתתפים


  • ורדית קדמה

    מהמורות הוותיקות של בית הספר  - 35 שנות וותק! כבוד!  מכינה ביד רמה את תלמידיה למבחני מיצ"ב. משוכנעת בכך שלמידה "כמו של פעם" תציל את מערכת החינוך. בית הספר זכה לא פעם, בזכות הובלתה האיתנה, באחד המקומות הראשונים ברמת ההישגים בעיר. היא נוהגת לומר שיחד עם תלוש משכורת מתווספים לה בכל חודש שיערות השיבה וקמטים... ככה זה בגילה "המופלג" (55) 

  • יורם מנצור-כוכב

    יורם, בן ה- 40 עשה לפני שנתיים הסבה מ"היי - טק" להוראה והחל ללמד בבית הספר ובנוסף להגיש לבגרויות במתמטיקה בתיכון יוקרתי בתל אביב. הוא מראשוני ילידים דיגיטליים וגאה בכך מאד!

  • מאיה לב-טוב

    בת 45. מנהלת ביד רמה מרכז למידה בבית הספר - עוסקת בהוראה מתקנת. רגישה מאד לצרכי תלמידיה, אימהית ואכפתית.  

  • איילת אור-חדש

    איילת השחר בת ה- 26 החלה את עבדותה במשרד החינוך לפני שנה. היא בחרה בתחום החינוך על מנת להשפיע! היא לא מרוצה מהדרך הנוקשה, בה למדה בבית הספר שלה והיא נחושה לשנות את דרכי ההוראה עד היסוד!

  • רבקה נאור

    מורה וותיקה מאד! שנה לפני יציאה לפנסיה.. מורה מנוסה שנותנת את כל כולה לתלמידיה, מחפשת דרכים להתפתח ולהתחדש... אך מה הבעיה? יש לה בעט טכנולוגי! חרדה ממש! היא אינה יודעת מבינה מה זה אומר "צ'ט" ובקושי יישומי office" פשוטים - יכלה להשתלט עליהם!


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


זכויות יוצרים לתמונות