תלבושת אחידה- כן או לא? האם כדאי שתהיה תלבושת אחידה בבתי הספר התיכוניים




עזרו לתלמידי התיכון לגבש את עמדותיהם ולהגיע לישיבה עם מנהל ביה"ס עם עמדות טיעון מנומקות ומוסברות וכמובן לאחר הבאת אחוזי הסכמה והתנגדות של תלמידי ביה"ס.



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: י' - יב'
יוצר/י המשחק : אלית, שי, בן וטל

דרישות מוקדמות

לחשוב עם ראש פתוח ולאפשר קבלה והקשבה לדעות של אחרים


אלית, שי, בן וטל

הכירו את המשתתפים


  • מיכל גוטמן

    מיכל הינה בת יחידה, התחילה השנה ללמוד בביה"ס התיכון. מיכל תלמידה מצטיינת, מוקפת חברות, תמיד עוזרת לחברים ולוקחת חלק פעיל בוועדת חברה הכיתתית. מיכל מגיעה ממשפחה בעלת אמצעים ותמיד מתחדשת באמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר.

  • יואל כהן

    יואל הינה בן במשפחה של חמישה אחים. יואל הינו בן זקונים, לעיתים מגיע בלבוש זהה ליום שקדם לו. מרבה ללבוש טרנינגים וסווצרים. אינו לובש מותגים, משתמש בציוד ( כגון : מחברות/ ספרים וכדומה) מאחיו הגדולים. יואל הינו ילד מופנם, מאוד מתעניין בספרים בשפה האנגלית ומסתובב עם שני חברים קרובים. 

  • ליבי אברמוביץ

    ליבי הינה בת בכורה לעוד שתי אחיות. ליבי הינה ילדה יפה ומטופחת, מגיעה לביה"ס עם רכב משלה ( שהוריה קנו לה). ליבי חברה של איתי- הילד המקובל ביותר בשכבה. ליבי הינה יושבת ראש מועצת התלמידים הבית ספרית. אחר הצהריים ליבי לוקחת חלק בצופים השכונתיים ובחלק מהימים מתנדבת בבית האבות של השכונה.


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו