שילוב בעלי צרכים מיוחדים בעד ונגד-דיון רב משתתפים




המשחק ידון במשמעויות שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בתוך בתי הספר תוך בחינת נקודות המבט של משתתפים שונים בתוך הסיטואציה



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : יעל וינברגר

דרישות מוקדמות

קריאת מאמר מקדים בנושא


יעל וינברגר

הכירו את המשתתפים


  • רונה

    רונה החלה את דרכה במערכת החינוך בגיל 25 כמורה לאזרחות. מהר מאוד התקדמה והגיעה לדרגת ניהול. רונה ניהלה כבר שני בתי ספר ובכולם הכילה את עקרונות השילוב

    רונה חדורת מוטיבציה להצליח גם הפעם

  • נחום

    נחום הוא תושב ותיק בשכונה ועבר את כל "גילגוליה"

    מה שחשוב לנחום זה שהשכונה תתנהל על מי מנוחות ללא הפרעות מיותרות

    לנחום יש נכד בכיתה א ולדעתו שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בבית הספר יוריד את רמת המצוינות והיוקרה של השכונה בכלל ובית הספר בפרט

  • רועי

    רועי הוא אבא של עידו. ילד מתוק, בן 9 , בתפקוד גבוה על הרצף האוטיסטי

    רועי ואשתו עברו דרך ארוכה, החל מההבנה שבנם בכורם שונה ועד להיותם אקטיביסטים בתחום השילוב

  • גלית

    גלית אמא של הדר, בת 7, לומדת בכיתה ב'. להדר שיתוק מוחין ופיגור קל.

    לגלית אין זמן ו\או רצון להתעסק ב"שילובים". היא מעדיפה שהבת שלה תלמד בבית ספר לחינוך מיוחד. גלית חוששת שעקב הקמת בית הספר החדש, שנמצא ממש במורד הכביש, ביתה לא תהיה זכאית ללמוד בבית הספר החנ"מ אליו היא רגילה

  • נעמה

    נעמה היא אמא צעירה לשלושה, יש לה עסק פרטי לעיצוב אופנה

    נעמה תומכת נלהבת בהקמת בית ספר משלב בשכונה. לדעתה , בית ספר משלב יעצים את יכולת ההכלה והסבלנות בקהילה ובוודאי  יוסיף הרבה גאווה לשכונה


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו