חינוך בימי קורונה מנהיגות ותהליכי שינוי בארגון




הקורונה הפגישה את בעלי התפקידים במערכת החינוך, הקהילה והחברה עם צורך לבצע שינוי מידי בדרכי העבודה וההתנהלות . המצב החדש דורש דרכי ניהול ומנהיגות מותאמת.

משחק זה יפגיש אתכם עם אתגרי התקופה בארגונים שונים בשדה החינוכי קהילתי. במהלכו תלמדו ותיישמו תאוריות שינוי ומנהיגות על מקרי בוחן מהשטח ותובילו  חשיבה יצירתית ומקורית להתמודדות עם המצב החדש.

 



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : מרב ברקת ומיטל הרטמן

דרישות מוקדמות

השתתפות בהרצאות המקוונות

קריאת חומרי הקריאה והמצגות המצורפות למשחק

 


מרב ברקת ומיטל הרטמן

הכירו את המשתתפים


  • דגנית ראש

    תפקיד שני כמנהלת בית ספר, בתפקידה הקודם ניהלה חטיבת ביניים בראש העין.

    היתה רכזת מדעים ומורה לביולוגיה. ורכזת מעורבות חברתית.

    אמא לשלושה ילדים.

  • שמרית פדגוגית

    מורה ותיקה לאזרחות (19 שנה), פעילה מאוד בבית הספר, חונכת מורים חדשים במסגרת תומכת שהקימה בבית הספר למנטורינג למורים חדשים. מתפקדת כרכזת פדגוגית זו השנה השנייה. חושבת על ניהול בית ספר בעתיד.

    אמא לשני ילדים צעירים בגיל בית ספר יסודי.

  • יוסי פיתגורס

    מורה ותיק בבית הספר, מדריך אזורי מטעם המפמ"ר (מפקח מקצוע המתמטיקה)

    נמצא בבית הספר מיום הקמתו לפני 20 שנה. מרכז את מקצוע המתמטיקה בבית הספר בעשר השנים האחרונות.

  • ענת גיבושי

    תפקיד ראשון בהוראה, זו שנתה השנייה

    מלמדת היסטוריה בכיתות מב"ר אתג"ר

    מרכזת את נושא המעורבות החברתית בבית הספר

    סיימה בהצטיינות את לימודיה בסמינר הקיבוצים בחממה ליזמות חינוכית

    נשארה בבית הספר לאחר שנת הסטאז' שלה.

     

  • אלברט מעורבי

    בעל עסק מקומי ותיק לפרסום חוצות בקריית גת

    שני ילדיו לומדים בבית הספר האחד בכיתה ז והשניה בכיתה י"א

    מכהן בתפקיד יו"ר ועד ההורים זו השנה השלישית


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו