שלח בעידן של למידה מרחוק שלח בעידן של למידה מרחוק - האמנם אפשרי ונכון הדבר?




דיון על לימודי שלח בלמידה מרחוק. מה האפקטיביות של זה, האם זה נצרך למערכת או שזה בדיעבד כדי לשמור את מקומו של שלח לכשיחזור, האם אולי תם עידן או שמא אולי דווקא התחדשות של עידן חדש בלימודי שלח וידיעת הארץ בעקבות הקורונה. 



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
כיתות: ח' - יב'
יוצר/י המשחק : יוסף יוגב

דרישות מוקדמות
יוסף יוגב

הכירו את המשתתפים


  • אלון יצחקי

    אלון יצחקי, בן 14, תלמיד בכיתה ח' בחטיבת הביניים 'יקינטון בעמק', מצטיין מגמת מחשבים של בית הספר ומקווה בעתיד להתקבל ללימודי סייבר או רפואה. משקיע מאוד בשיעורים עיוניים כמו אנגלית ומתמטיקה שלדעתו יקדמו אותו בחיים, אף על פי כן מאחר והוא תלמיד מצטיין הוא מקפיד להיכנס לכל שיעורי השלח, משתתף וממלא את המטלות הבסיסיות. בכל שיעור מחדש הוא מצביע ושואל - 'מה זה יעזור לי בחיים'.

  • רביד לב

    רביד לב, בת 16, מש"צית פעילה ומשקיענית בתיכון האזורי 'עין החרדל - אחדות האיחוד והמאוחד', רואה חשיבות עליונה במקצוע השלח כשיעור משמעותי לחיים, היא עצמה באה מבית הרוס ופעילות השלח בבית הספר הן בשיעורים וימי השדה והן בפעילות המשצים, יצקו תוכן משמעותי לתוך חייה שהעמידו אותה על שני הרגליים וגרמו לה לפרוח חברתית ולפתח מנהיגות.

  • חיים שאול

    חיים שאול, בן 41, מורה לשל"ח כבר 16 שנה, אוהב את המקצוע ומאמין בחשיבותו.  הוא מתקשה ללמד את המקצוע מרחוק כי הוא חושב שזה מאבד את הקשר האישי ואת האינטרקציה הכיתתית ואת הקשר לשטח אך אעפ"כ הוא מתאמץ מאוד משום שהוא מבין שביטול זמני של לימודי השלח יגרום לפגיעה במעמד השלח

  • שמרית מיכאלי

    שמרית מיכאלי, בת 46, מנהלת חט"ב ותיכון 'מנופים להצלחה', כריזמטית בעלת תואר שני בחינוך, עסוקה כעת בכתיבת הדוקטורט שלה בעניין 'חידוש פדגוגי בעולם המתחדש טכנולוגית', אם יחידנית ל-2 ילדים שאחד מהם לומד בבית הספר, מאמינה בקידום התלמידים לעבר להצלחה בעולם של המאה ה-21. 

  • יואל שוורץ

    יואל שוורץ, 46, שאפתן ונמרץ, מנהל אגף התקציבים במשרד החינוך, עבד לפני כן במשרד האוצר מספר שנים וכעת עם תחילת הקורונה הובא במיוחד כדי לנסות לעשות סדר כלכלי בתוך תקציבי משרד החינוך בשל הקיצוצים הרבים בתקציב המשרד. אב ל-4 ילדים בגילאי 10-21.


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו