במשחק זה על התלמידים לדון בקשר בין יום העצמאות ליום הזיכרון. האם הם מסכימים עם המעבר החד? מה הם חושבים על כך?
עליכם להיכנס למקורות המידע ולעיין מעט בחומר כך תשתפר כתיבתם.
כתבו בצורה עיניינית וברורה את דעתכם.
אביב תלמידה מצטיינת, מביעה את עצמה בצורה יוצאת דופן אך חשוב לה להשמיע את קולה אלא שלעתים היא לא מקשיבה לחבריה האחרים לכיתה. הוריה מפעילים ביום העצמאות ולכן מאז שהיא ילדה היא מאוד אוהבת את יום זה.
לפני כ- 6 שנים, איבד נועם את אחיו אשר נלחם במבצע צוק איתן. אחיו היה לוחם קצין בגולני והוא ואחיו היו בקשר מאוד קרוב. לכן, נושא יום הזיכרון קרוב לליבו וקשה לו המעבר החד מהעצב והכאב שהוא חווה ביום הזיכרון להמולה וזיקוקים ביום העצמאות.
סבטה היא הסייעת של הכיתה. היא תמיד עוזרת בשיעורים ובמהלכי השיעור. סבטה משתתפת תמיד בטקסים של יום הזיכרון וכן היא מפעילה פעילה ביום העצמאות.