דיון בצוות רב-מקצועי בעקבות קשיים התנהגותיים של תלמיד בכיתה רגשית-התנהגותית.
עיון בחומרים המצורפים וחיפוש חופשי של מאמרים רלוונטים נוספים. הכרות עם נושא בעיות משמעת והתנהגות, ותחום ניהול כיתה.
שרית היא מנהלת ותיקה ומנוסה, המקפידה על שמירת הכללים והחוקים בבית הספר. מאוד שמחה ותומכת בשילוב כיתות חינוך מיוחד בבית ספרה. דואגת מאוד לרווחתו של הצוות שלה, ולרוב החלטותיה מונחות משיקולים של טובת המערכת.
אורית מחנכת את נתי זו השנה השנייה. בעלת ותק של 10 שנים כמחנכת כיתות רגשיות-התנהגותיות. חווה עמו לאחרונה קשיים רבים, ועם זאת מאמינה ביכולתו של נתי לעבור תהליך משמעותי בתוך הכיתה ובית הספר.
ארז אב לנתי ולשני, בת ה-7. נשוי לרינת. משקיע זמן, אנרגיה וכסף רב בקידומו של בנו כבר מהיותו בגיל הגן. משתף פעולה עם בית הספר, אך מרגיש כי לאחרונה "ויתרו" על נתי.
שואף לשלב את נתי כבר בשנת הלימודים הבאה בכיתה רגילה בבית ספר קרוב לביתם.
דורון הוא מנתח התנהגות פרטי, שנשכר לפני כחודש על מנת לסייע ולייעץ להורים בעניינו של נתי - גם לגבי סיכויי המעבר בשנה הבאה למסגרת לימודים רגילה. דורון קיים מספר פגישות עם ההורים, והגיע פעמיים לצפות בנתי במהלך יום הלימודים בבית הספר.
מכירה את נתי החל מכניסתו לבית הספר בכיתה א'. דוגלת בגישה קוגניטיבית-התנהגותית. בתקופה האחרונה הזמינה את נתי כמה פעמים לשיחות עמה, ואף הגיעה לבקר אותו בכיתתו. נמצאת בקשר שוטף מול המשפחה ומחנכת הכיתה.