שילוב טכנולוגיה בבתי הספר דיון סביב שילוב טכנולוגיה בבתי הספר




המשחק מיועד עבור צוותי הנהלה בבתי הספר. הוא מציף בעיות ודילמות הקשורות בשילוב הטכנולוגיה בבתי הספר. 

 



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
כיתות: י' - אקדמיה
יוצר/י המשחק : שי ניסן

דרישות מוקדמות

אין דרישות מוקדמות.


שי ניסן

הכירו את המשתתפים


  • חי ניצן

    חי מתמחה בשילוב טכנולוגיה בחינוך. הוא עבד בחברת אינטל והוא בוגר תוכנית "חותם". הוא מחזיק במימנויות רבות שנוגעות לאלפי כלים דיגיטליים שמצויים היום ברשת ויכולים לשמש כל מורה בכיתתו. 

  • יעקב לוי

    יעקב מלמד מתמטיקה מזה 25 שנה. הוא מאמין שהוראה אמיתית לא זקוקה לפירוטכניקה אלא לאנשים טובים שיהיו שם עבור הילדים. עד פרישתו הוא מתכוון להמשיך וללמד בדיוק באותה הצורה ובעזרת אותם האמצעים - לוח וטוש מחיק, מחברת משבצות לתרגול, תרגול ועוד תרגול.

  • רויטל חדש

    רויטל מורה כבר 10 שנים. לפני שלוש שנים הוקם בבית הספר צוות מו"פ, והיא הצטרפה אליו בהתלהבות רבה. תוך חודשים ספורים בלטה בצוות מבחינת יזמות ויצירתיות, ומנהלת ביה"ס בחרה בה להיות רכזת מו"פ בית ספרית. במסגרת התפקיד היא בעיקר מנסה לקדם מעבר משיעורים פרונטליים להוראה מגוונת יותר וחותרת לשנות את משך השיעורים מ45 דקות ליחידות למידה ארוכות ומכוונת בעיקר ללמידה רב מקצועית. היא מיומנת בהפעלת מחשב, ומשתמשת בפלטפורמות דיגיטליות בסיסיות בהוראה (מציגה סרטונים, מצגות, ואף הפעילה מספר פעמים למידה באמצעות קובץ שיתופי בGoogle docsומפעילה שאלונים בGoogle forms). 

  • הראלה מאז"ה

    הראלה מנהלת כבר 8 שנים את בית הספר. היא מנהלת מאוד מוערכת ומעורבת בנעשה ברשת. את עיקר מוטיבציית ההתחדשות שלה היא מפנה לבינוי פיזי של מרחב למידה בביה"ס, ובעידוד יוזמות של מורים לשנות את דרכי ההוראה שלהם. היא אינה מקיימת סדירות קבועה של צוות אסטרטגי, או חשיבה צוותית אסטרטגית, ובעיקר מצפה שצוות המו"פ והעומדת בראשו, רויטל, יקדמו חידושים בהוראה ובבניית יחידות לימוד "משמעותיות". הראלה היא אשה חמה ורגשית ואהובה מאוד מצד מרבית חברי הצוות שלה. אין לה עניין רב בחדשנות דיגיטלית ובכל מה שכרוך בזה 

  • יניב טימס

    יניב, מורה מוכשר וצעיר, בוגר תכנית "חותם", עבד עד לפני חמש שנים במשרד פרסום גדול, אך חיפש משמעות חדשה ועניין ממשי בחיים ובחר לעשות הסבה להוראה. הוא חובב יישומי סמארטפון וגאדג'טים והעולם הדיגיטלי מעסיק אותו מאוד. מחזיק בתפיסה שהם חייבים להיות חלק מרכזי מאוד ממערכת החינוך כי לשם הולך העולם. 

    הוא מורה אהוב מאוד על ידי התלמידים כי הוא קצת שונה ב"נוף" חדר המורים. הוא מלא התלהבות ומכניס פעמים רבות התנסויות דיגיטליות מגוונות בהוראה שלו. הוא לא תופס עצמו כבעל השפעה או אחריות על מורים אחרים, אך שמח על ההזמנה להיות חלק מצוות המו"פ. 


מקורות מידע



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו