מחקר איכותני או כמותי? איך הכי נכון לחקור אפלייה בקבלה ליישובים?




המשחק מיועד לסייע לתלמידים להבין מהם המאפיינים, היתרונות והחסרונות של שיטות המחקר הכמותית והאיכותנית. 



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : יסמין שחם

דרישות מוקדמות

קריאת המשאבים המצורפים לדמויות

 


יסמין שחם

הכירו את המשתתפים


  • טליה כהן

    בשנים האחרונות מתמקדת בחקר ניהול קהילות מתפתחות, בעיקר בישובים קהילתיים.

    תושבת ישוב קהילתי צפוני בעצמה, למעשה מאז הקמתו. 

     

  • עודד רונן

    סוציולוג בהכשרתו. במרבית מחקריו עושה שימוש בשאלונים ומאמין מאוד בסגולותיו של המחקר הכמותי לחקר המציאות החברתית.

  • נעמה שגב

    לאחר שבתואר הראשון והשני שלה ערכה מחקרים כמותיים, הגיעה בדוקטורט להבנה שאנשים הם לא מדע מדויק והפכה לחוקרת איכותנית, וזאת בשונה ממרבית עמיתיה הכמותניים. תחום החקר המרכזי שלה הוא קבלת החלטות.

  • אחמד אבו-נעים

    בן הפזורה הבדואית, שלמרות הרקע המוחלש ממנו הגיע הצליח לרכוש השכלה אקדמית ולפתח קריירה אקדמית מצליחה.  ידוע בכך שיוצא למחקריו ברחבי העולם עם תיק קטן מתוך תפיסה עקרונית שהחוקר צריך להשתלב בשדה החקר על כל גווניו. מתאפיין ביכולת אמפתית גבוהה ובהקשבה. לא מאמין במחקר כמותי


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו