של מי הילד הזה? כיצד המדע של היום היה פותר את 'משפט שלמה'?




כיצד היינו פותרים היום את הדילמה שעמדה בפני שלמה המלך, כאשר ניצבו בפניו שתי האמהות שטענו כל אחת כי הילוד החי הוא שלה? האם היינו נעזרים באמצעים מודרניים או מעדיפים גם היום את דרך הפתרון של שלמה?



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
כיתות: ז' - יב'
יוצר/י המשחק : מעיין דרמן

דרישות מוקדמות

לפני המשחק , התלמידים יקראו את סיפור משפט שלמה בתנ"ך. (מלכים א' פרק ג' פסוקים טז-כח)


מעיין דרמן

הכירו את המשתתפים


  • שרון החוקר

     מתגורר בפתח תקוה, נשוי + 3, משרת במשטרה  מזה 18 שנים.

  • לימור הפסיכולוגית

    מתגוררת בנס-ציונה, נשואה ואם ל-2 ילדים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית, עובדת בטיפול. פרסמה מחקרים בנושא שפת הגוף.

  • אריק הגנטיקאי

    מתגורר בתל אביב, למד רפואה באניברסיטת תל אביב אך אחר כך התמחה בגנטיקה ועובד במעבדה לזיהוי דנ"א ולייעוץ גנטי. נחשב מומחה לדנ"א אמהי (דנ"א מיטוכונדריאלי)

  • ליאור בעל מכון פוליגרף

    מתגורר בתל אביב, נשוי + 5, בעל מכון פוליגרף. בעבר עבד במשטרה אך פרש ופתח את המכון.

  • הרב משה

    נולד בירושלים ומתגורר בירושלים, נשוי + 6, מלמד בישיבה ונושא דרשות שבועיות בפני בני קהילתו.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו