חינוך מיני מיוחד? האם נכון לשים דגש על לימוד מיניות בחינוך המיוחד?




במסגרות חינוך המיוחד עולה השאלה עד כמה ללמד מיניות בחינוך המיוחד ואם כן מה ללמד.

במשחק זה נדון האם חשוב ללמד חינוך חברתי מיני בבתי ספר לחינוך מיוחד. נכיר את הנושא מקרוב ואת נושאי הלימוד.



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : יפעת גביש זיידמן

דרישות מוקדמות

אין


יפעת גביש זיידמן

הכירו את המשתתפים


  • המורה סיגל

    סיגל מחנכת כיתה של נערים בוגרים על הרצף האוטיסטי.

    היא נתקלת בתלמידים שמאוננים בכיתה, לפעמים בכל זמן נתון.

  • המורה אורית

    אורית, מחנכת כיתה לנערים בוגרים שהמיניות שלהם עוד לא נראית לעין.

    אורית מאוד ביישנית ומתקשה לדבר על נושאים מיניים בחברה ועם תלמידיה.

  • אבא דני

    דני, אבא לנער מתבגר שרק מתחיל לעסוק במיניות שלו, אך לא נצפו אצלו התנהגויות מיניות חריגות.

    דני מאוד חרד לכל הנושא של לימוד מיניות בבית הספר ובכלל.

  • אמא רותי

    רותי, אמא לנער מתבגר שמתעניין במיניות שלו, נוגע באיבר מיני ללא הפסקה ונוגע באנשים.

    הנער מטופל במכון המיועד לטיפול במיניות, מאז שהנער נמצא בטיפול יש שינוי ניכר בהתנהגות שלו.

  • הרכזת עדי

    עדי, רכזת חינוך חברתי מיני שמתחילה לעבוד בבית הספר. 

    עדי למדה על הנושא ומטרתה להדריך את המורות כיצד ללמד את הנושא בכיתות ולתמוך בהורים שרוצים ייעוץ בנושא.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו