פינת חי או מת - מה האמת? האם מוצדק להחזיק חיות בפינת חי?




פינות חי - האם מוצדק וחינוכי/ערכי להחזיק חיות בפינת חי לטובת הילדים

 



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
כיתות: ד' - יב'
יוצר/י המשחק : רותי דביר

דרישות מוקדמות

לפני המפגש יש לפתוח ולהכיר את הלינקים הבאים:

אנונימוס

ואת דף הFB (הורים מתנגדים לפינת חי)

ועוד סרטון מרגש מאוד


רותי דביר

הכירו את המשתתפים


  • חיה "חיה'לה"

    חיה'לה עובדת בחינוך מיוחד. היא מעוניינת להפגיש את התלמידים עם בעלי חיים. חיה'לה הקימה ומחזיקה את פינת החי בבית הספר"חמלה" של החינוך המיוחד. חיה'לה אוהבת ילדים וחיות, טבע וסביבה , אוהבת את "כל העולם".

    חיה'לה נציגה של וועד העובדים.

  • פיני "פיזיו"

    פיני עובד  במסירות והתלהבות עם ילדים עם צרכים מיוחדים, הוא פיזיותרפיסט ונציג בוועד העובדים.  פיני דואג לחיות שהרבה פעמים מפוחדות ואף מאיומות על ידי הילדים.

    פיני שואל עצמו: "אם אני אהיה אפרוח או ארנב בגלגול הבא, האם ארצה לחיות בפינת חי של בית הספר? "

  • דוקטור נוח

    ד"ר נוח אחראי על פיקוח לפינת חי במספר גדול של בתי ספר. הוא עובר שם פעם בחצי שנה ובודק אם הכל תקין ואין חריגות. נוח הוא אב לבן בכיתה ח'  בבי"ס "חמלה", ונציג בוועד ההורים.

  • עדי-עדינה

    תלמידת כיתה ח' המתנהלת בכיסא גלגלים בגלל מחלת שרירים מתקדמת. מאוד רגישה לזכויות האדם וזכויות בעלי חיים. עדינה היא נציגה בוועד התלמידים.

  • וודסטוק האפרוח

    וודסטוק נולד בפינת חי. הוא נלקח מספר פעמים בשבוע לכיתות וילדים מחזיקים אותו, מלטפים אותו ונוגעים בו.

    וודסטוק הוא הנציג הצעיר של בעלי החיים מפינת החי.

     

     


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו