'מעשה העז' נקודות המבט השונות בסיפורו של ש"י עגנון




בפעילות זו תתנסו בנקודות המבט השונות בסיפורו של ש"י עגנון.



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: ז' - ח'
יוצר/י המשחק : זהבה קרן

דרישות מוקדמות

היכרות מעמיקה של הסיפור.


זהבה קרן

הכירו את המשתתפים


  • האב

    האב היה חולה מאוד. רק חלבה של העז הפלאית שיכך את כאביו.

    הוא היה סקרן לדעת מאין מביאה העז את החלב. בנו הבטיח לפתור תא התעלומה. בהמשך בגלל אי הבנה טרגית, נפרדו דרכיהם של האב ובנו.

    מידע נוסף תמצאו במצגת

  • הבן

    הבן בסיפור הוא סקרן, אמיץ ולא תמיד חושב על תוצאות מעשיו עד הסוף. הוא מוכן לעשות למען אבין הרבה מאוד, ואף לסכן את עצמו.

    להרחבה היכנסו למצגת

  • העז

    דמות פלאית , חלבה מרפא כל מחלה וכאב. היא מביאה אותו מא"י.

    היא הקורבן הטרגי והתמים בסיפור - נשחטת על לא עוול בכפה (בלי אשמתה). מייצגת את הגאולה ואת המשיח.

  • שלמה

    אני גר ליד המשפחה הנחמדה שיש להם עז פלאית כבר 15 שנים!

    ראיתי שהאב חלה והחלים, ואז שהבן נעלם ושהעז נשחטה.

  • חיים

    גיליתי סקופ: עז קסמים שנשחטה!!

    תעלומה גדולה קרתה כאן.

    אני מדווח על מה שקרה  לעמוד הראשון של העיתון הנמכר ביותר במדינה.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


תמונות זכויות יוצרים