הצעה ש(אי) אפשר לסרב לה היתרונות והחסרונות שבהטמעת טכנולוגיה בחינוך




יום אחד בחודש מאי, מקבלת מנהלת בית הספר מגל בנווה העמק, מכתב ממשרד החינוך המבשר לה כי בית ספרה נמצא מתאים להכנס לתכנית התקשוב הלאומית ויזכה למענק על סך 100 אלף ש"ח (להדרכה ולתמיכה) - בתנאי שתוטמע התכנית בשנת הלימודים הבאה. 

המנהלת מודעת לכך שיש לדבר השלכות רבות, יתרונות וחסרונות ובכדי ללמוד על הנושא מכנסת צוות מומחים.

הצטרפו למשחק התפקידים ועזרו למנהלת לקחת את ההחלטה הנכונה!



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
כיתות: ז' - יב'
יוצר/י המשחק : חוה אברמסקי בן חורין וצביה אלגלי

דרישות מוקדמות

מחשב + אוזניות לכל תלמיד.


חוה אברמסקי בן חורין וצביה אלגלי

הכירו את המשתתפים


  • שדמה לוי

    מכהנת כסגנית המנהלת זו השנה השלישית. מוערכת מאוד על ידי הצוות החינוכי, ההורים והרשויות. רבים יודעים שיש לה חלק לא מבוטל בהצלחת ובהישגי בית הספר.

    מלמדת בבית הספר אנגלית ומרבה להכניס תכניות לימוד מתוקשבות לכיתתה. 

  • פרופ' אמיר גילון

    הורה חבר בוועד ההורים. פעיל בקהילה, סוציולוג ואנתרופולוג מוערך מאוד באוניברסיטת חיפה.

  • מונה מנסור

    מפקחת תקשוב ממשרד החינוך. שנה שלישית בתפקיד. בעלת רקורד מרשים של הטמעת למידה מתוקשבת ברשויות הפיקוח שבמחוז. מקדמת את הפרויקט הנוכחי במחוז, ומוערכת מאד על ידי הממונים עליה במנהל מדע וטכנולוגיה.

  • שירה אקסל

    מורה למתמטיקה ומחשבים, רכזת תקשוב בבית הספר.

  • גל כהן

    תלמידה בשכבה ח'. בחרה במסלול מוגבר באמנות פלסטית. אוהבת מאד אמנות ומשחקי מחשב (אפילו מתכנתת קצת). אוהבת קצת פחות ללמוד בבית הספר...


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו