לצלוח את עבודת החקר בשלום כיצד להוביל את התלמידים לעבודת החקר?




המורה חנה מזמינה חמישה מורים בכדי שיסייעו לה כיצד להנחות את תלמידיה בעבודות חקר.



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : דבורית כהן (מדריכה למדעים) יהושע צדוק (מפקח על המדע, טכנולוגיה ומחשוב במנהל לחינוך התיישבותי)

דרישות מוקדמות

היכרות כללית עם שלבי תהליך החקר (לינק)


דבורית כהן (מדריכה למדעים) יהושע צדוק (מפקח על המדע, טכנולוגיה ומחשוב במנהל לחינוך התיישבותי)

הכירו את המשתתפים


  • גילה גרנות

    גילה מורה ותיקה. הנחתה פעמים רבות עבודות חקר עם תלמידיה. 

    לדעתה עבודות חקר הם למידה משמעותית אמיתית.

  • אורן רוזנר

    מורה צעיר למדעים,

    סיים לפני שנה את תעודת ההוראה. במסגרת תעודת ההוראה למד קורסים בנושא למידת חקר.

    אורן מכיר היטב את הנושא בתיאוריה אבל זאת השנה הראשונה שהוא מוביל תהליך חקר בכיתתו.

  • חווה מירון

    חווה מורה ותיקה,

    היא מלמדת בחטיבת הביניים.

    היא פחות גמישה לקבל שינויים שמשרד החינוך עורך כל שנה.

    היא מעדיפה בעיקר הוראה פרונטלית.

  • מאיר בן-ישראל

    מאיר מורה ותיק למדעים. בעל ניסיון רב.

    מלמד מדעים ברמה גבוהה.

    תלמידיו מגיעים להישגים טובים במבחנים הארציים ומגיעים לחטיבה עליונה עם בסיס ידע מצוין.

  • ד"ר רויטל אבן-צור

    רויטל מלמדת קורס בלמידה מבוססת פרויקטים באוניברסיטה.

    התואר של רויטל כולל מחקר בלמידה מבוססת פרויקטים.

    היא מאוד יצירתית, אך עם זאת מקפידה על המסגרת של עבודת חקר טובה, כדי שהסטודנטים שהיא מלמדת יקבלו מיומנויות בתחום.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


תמונות זכויות יוצרים