העתיקים מול המודרניים (גרסה שנייה) הוראה פרונטלית או פדגוגיה דיגיטלית




האקדמיה גועשת, מצד אחד ניצבים מרצים ומרצות חסידי השיטה הפרונטלית הקלאסית, ומן הצד השני מרצות ומרצים שרוצים להמיר את ההוראה הפרונטלית בפרקטיקות החדשניות שמציעה הפדגוגיה הדיגיטלית. המועצה האקדמית של מכללת כלניות מתכנסת הערב לדיון שבסופו הצבעה – איזו גישת הוראה תיושם בקורסי הליבה שלה?

אמונות מתנגשות, חששות, טעמי גאווה ויוקרה וכמובן שיקולים כלכליים - כל אלו מלהיטים כאן את היצרים. לפני ההצבעה יערך דיבייט בין נציגי המחנות.



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : לילי גלזנר ויעל יונדלר

דרישות מוקדמות

אין


לילי גלזנר ויעל יונדלר

הכירו את המשתתפים


  • בלה שיעורי

    בלה שיעורי - מרצה למשפטים, דוגלת בחוק וסדר: המרצים מלמדים והסטודנטים מקשיבים, שואלים ומסכמים. בלה חובבת סייף וגינון. הספר האהוב עליה ביותר הוא: To Serve Them All My Days
    בלה מצדדת בשיטת ההוראה הפרונטלית המסורתית.

  • צ'רלי שעשוע

    צ'רלי שעשוע – מרצה למדעי המחשב, הדוגל באימרה: "אין אף אימרה שאני דוגל בה! הפתיעו אותי ...". איזה ספר משעשע אותו במיוחד? נחשו ...

    צ'רלי סבור שבמאה ה-21 אוריינות דיגיטלית חייבת להיות מרכיב מהותי ומרכזי בתהליך ההכשרה של פרחי הוראה.

  • פרח צוף

    פרח צוף – מרצה למדעי איכות הסביבה, המאמינה שרק דרך החזרה לטבע, לשורשים, לאוויר הפתוח ולמפגש הבלתי אמצעי בין אדם לזולתו נשיב ליקום ולחברה האנושית את ההרמוניה והאיזון שאיבדנו. "העולם כולו הוא ספר פתוח – כל שצריך הוא לפקוח את כל החושים לקראתו".

    פרח מאמינה שיש להוציא את התלמידים מכיתות סגורות, אל מרחבים פתוחים ו"נקיים" ממכשירים אלקטרוניים.

  • בר חתרני

    בר חתרני – מרצֶה לפילוסופיה יהודית בעל חזון חינוכי ייחודי. בר מאמין שיש לשלב בין עקרונות ומרחב "החינוך הביתי" לבין מודל "בית הספר" באופן המאפשר יצירת קהילה לומדת. במודל הזה הלימוד נערך גם בבית וגם בבית הספר, גם בהדרכת מורים וגם בהדרכת הורים.   

    הכלים הדיגיטליים? – אלו הם אמצעים מרכזיים ואפקטיביים ללמידה עצמית וללמידה א-פורמאלית.    

    והספר החביב עליו? כמובן, ספרו של ניל, בית הספר סאמרהיל.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


תמונות זכויות יוצרים