העתיקים מול המודרנים הוראה פרונטלית או פדגוגיה דיגיטלית




האקדמיה גועשת, מצד אחד ניצבים מרצים ומרצות חסידי השיטה הפרונטלית הקלאסית, ומן הצד השני מרצות ומרצים שרוצים להמיר את ההוראה הפרונטלית בפרקטיקות החדשניות שמציעה הפדגוגיה הדיגיטלית. המועצה האקדמית של מכללת כלניות מתכנסת הערב לדיון שבסופו הצבעה – איזו גישת הוראה תיושם בקורסי הליבה שלה?

אמונות מתנגשות, חששות, טעמי גאווה ויוקרה וכמובן שיקולים כלכליים - כל אלו מלהיטים כאן את היצרים. לפני ההצבעה יערך דיבייט בין נציגי המחנות



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : לילי גלזנר ויעל יונדלר

דרישות מוקדמות

.


לילי גלזנר ויעל יונדלר

הכירו את המשתתפים


  • בלה שיעורי

    בלה שיעורי - מרצה למשפטים, דוגלת בחוק וסדר: המרצים מלמדים והסטודנטים מקשיבים ומסכמים, שואלים שאלות ומתרגלים ומתרגלים ומתרגלים. בלה חובבת סייף וגינון. הספר האהוב עליה ביותר הוא: To Serve Them All My Days
    בלה מצדדת בשיטת ההוראה הפרונטלית המסורתית. לשיטתה, אי אפשר "לחשוב מחוץ לקופסה" לפני שלמדנו להכיר את "הקופסה", לפני שרכשנו את היסודות של תחום הדעת. הרגלי חשיבה מוּבְנים וברורים והרגלי עבודה מסודרים הם אלו שהוכיחו את עצמם לאורך הדורות והם אלו שמצמיחים א.נשים כמו עדה יונת, וישראל אומן !

  • צ'רלי שעשוע

    צ'רלי שעשוע – מרצה למדעי איכות הסביבה, הדוגל באימרה: "אין אף אימרה שאני דוגל בה! הפתיעו אותי ..." איזה ספר משעשע אותו במיוחד? נחשו ...
    צ'רלי מאמין בכוחה של הפדגוגיה הדיגיטלית לעודד מעורבות פעילה של הלומדים. לשיטתו, אם רוצים שתלמידים לא "ישארו מאחור", יש להשתמש בטכנולוגיה כדי לקדם חשיבה יצירתית וכדי לזמן התמודדות עם פרספקטיבות מרובות שכל כך חיונית במאה ה-21. חייבים לעשות "מהפך" (!) במבנה הכיתות ולהפוך אותם למרחבי משחק מגוונים ומזמינים.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


תמונות זכויות יוצרים