העתיקים מול המודרנים הוראה פרונטלית או פדגוגיה דיגיטלית




האקדמיה גועשת, מצד אחד ניצבים מרצים ומרצות חסידי השיטה הפרונטלית הקלאסית, ומן הצד השני מרצות ומרצים שרוצים להמיר את ההוראה הפרונטלית בפרקטיקות החדשניות שמציעה הפדגוגיה הדיגיטלית. המועצה האקדמית של מכללת כלניות מתכנסת הערב לדיון שבסופו הצבעה – איזו גישת הוראה תיושם בקורסי הליבה שלה?

אמונות מתנגשות, חששות, טעמי גאווה ויוקרה וכמובן שיקולים כלכליים - כל אלו מלהיטים כאן את היצרים. לפני ההצבעה יערך דיבייט בין נציגי המחנות



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : לילי גלזנר ויעל יונדלר

דרישות מוקדמות

.


לילי גלזנר ויעל יונדלר

הכירו את המשתתפים


  • בלה שיעורי

    בלה שיעורי - מרצה למשפטים, דוגלת בחוק וסדר: המרצים מלמדים והסטודנטים מקשיבים, שואלים ומסכמים. בלה חובבת סייף וגינון. הספר האהוב עליה ביותר הוא: To Serve Them All My Days
    בלה מצדדת בשיטת ההוראה הפרונטלית המסורתית.

  • צ'רלי שעשוע

    צ'רלי שעשוע – מרצה למדעי המחשב, הדוגל באימרה: "אין אף אימרה שאני דוגל בה! הפתיעו אותי ...". איזה ספר משעשע אותו במיוחד? נחשו ...

    צ'רלי סבור שבמאה ה-21 אוריינות דיגיטלית חייבת להיות מרכיב מהותי ומרכזי בתהליך ההכשרה של פרחי הוראה.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


תמונות זכויות יוצרים