מדדים במדינת 'חלוציה' מה המדד לבחון את הצלחת טכנולוגיה חינוכית?




משחק העוסק בפיתוח מדדי הצלחה לבחינת פיילוטים של טכנולוגיות חינוכיות בביה"ס, בדגש על כאלה שמעודדים שיתופיות בין מורים ותלמידים. 



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: יב' - אקדמיה
יוצר/י המשחק : מאיה פרידמן

דרישות מוקדמות
מאיה פרידמן

הכירו את המשתתפים


  • ג'ון הייטק

    ג'ון הייטק מרכז את פעילותם של כמאה סטארטאפים בתחום הלמידה. תפקידו לדאוג להצלחתם- שיגיעו לכמה שיותר בתי ספר וייצרו צרכנים פעילים ומרוצים. ג'ון מאמין להוט בטכנולוגיה וביכולתה לשדרג את הפעילות הבית ספרית. הוא עצמו שנא את ביה"ס כשהיה ילד מפני שהרגיש משועמם.

  • גלורי אינגליש

    גלורי היא מורה צעירה שמאמינה שככל התלמידים ילמדו יותר יחד, הביטחון שלהם לדבר אנגלית יעלה. 

     

  • אורי התלמיד

    אורי נולד עם טלפון ביד. הוא חי ונושם טכנולוגיה והסמארטפון הוא חברו הטוב ביותר. הוא מבלה שעות רבות במחשקי מחשב בבית וממעט לצאת לשחק עם חברים. בזמן שיעורי היסטוריה הוא משחק בפלאפון כשהמורה לא רואה. 

  • מירב הערכתי

    מירב עוסקת בעשרים השנים האחרונות בהערכה: ציוני התלמידים והישיגיהם הם בראש מעייניה, כחלק מהשאיפה להעלות את דירוגה של ישראל במבחני ה- OECD. הובטח לה מראש ממשלת 'חלוציה' שאם תצליח ישראל להעפיל לראש הרשימה, משרד החינוך יזכה בתקציבים נכבדים. 


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו