לומדים תקשורת - תוכן שיווקי בעד ונגד שיווק תוכן סמוי




האישור לשידור ומימון תוכן שיווקי (פרסום סמוי) בידי חברות מסחריות, גם בתוכניות דוקומנטריות,  יוצר שיח קשה בקרב פוליטיקאים, ראש הממשלה מקים ועדה לבחינת ההשלכות של ההחלטה.



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: י' - יב'
יוצר/י המשחק : אבי אלקיים

דרישות מוקדמות

פרסום סמוי/תוכן שיווקי

חלון לזירות


אבי אלקיים

הכירו את המשתתפים


  • סמי פרי

    סמי הוא הבעלים של חברת הפרסום Global Brands Advertisment - GBA. הוא מומחה בתחום בישראל לפרסום ושיווק של מותגים גלובליים. בחברה שלו יש כבר במשך 10 שנים, מחלקה מיוחדת לתוכן שיווקי (הוא לא אוהב את המונח פרסום סמוי) והיא מחלקה מאד רווחית. 

  • עינת סוקר

    עו''ד סוקר היא מומחית בתחום הגנת הצרכן. היא יודעת לחפש היכן פוגעים בצרכנים, אבל גם יודעת שבעלי העסקים צריכים להתפרנס. כאשר מגיעות אליה תלונות, היא בוחנת את הדברים לעומקם, לפני שהיא מחליטה עם לנקוט בצעדים כלפי העסק או שהצרכן סתם נודניק.

  • לימור דברני

    פרופסור דברני ידועה בעמדתה הביקורתית מאד כלפי התקשורת. היא מתראיינת רבות בתקשורת ויוצאת נגד מה שהיא מכנה, ''העולם התחתון'' של התקשורת בישראל. הסטודנטים אצלה יודעים שיש סיכוי שהם יפסיקו לראות טלוויזיה ולקרוא עיתונים, אחרי שהם יסיימו אצלה קורס.

  • שאלתיאל קושיה

    שאלתיאל פועל כבר 5 שנים במסגרת האגודה והניסיון שלה לבלום פגיעה באורח החיים הבריא של הישראלים. למשל, הניסיון לחוקק חוק לסימון מוצרים מזיקים ולאסור פרסום של מוצרים משמינים או מזיקים כמו חטיפים לילדים וסיגריות למבוגרים. הוא מאמין שבידי האזרחים החובה להגן על עצמם.

  • זהבית יהלום

    זהבית הגיעה להיות המנכ''לית אחרי שנים של עבודה קשה בערוץ הטלוויזיה ובמיוחד עכשיו, אחרי הפיצול של הערוץ המקורי שלה, לשני ערוצים נפרדים, התחרות הפכה להיות אפילו יותר קשה. זהבית הצליחה להביא הכנסות רבות, במיוחד דרך הפקות ריאלטי כמו ''טסים למיליונים'' ו-''השורדים האחרונים''.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו