לאן הגענו..? מעמד השפה הערבית




מעמדה של השפה הערבית שפה רשמית תבוטל והיא תקבל את הכינוי שפה בעלת מעמד מיוחד..ושפה העברית היא השפה הרשמית היחידה



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: ו' - ט'
יוצר/י המשחק : רשא פדוא חאסקיה מסארוה

דרישות מוקדמות

- שליטה וידע בחומר

- כתיבת טיעון מבוסס

- תרבות דיון והתייחסות לדברי אחרים


רשא פדוא חאסקיה מסארוה

הכירו את המשתתפים


  • משה יצחק

    עובד במשרד התחבורה זה הרבה זמן בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים 

    יש לו שני ילדים והוא ממוצא מרוקאי.

    ע"פ הצעת החוק שלטי ההכוונה בדרכים ימשיכו להתפרסם בעברית ובערבית

  • חנה דהאן

    מרצה באונ' תל אביב גרה ביפו 

    הגדרת ההצעה היא כסממן לאובדן הזהות ולהידרדרות מהירה של הדימוקרטיה.

  • יונתן לוי

    עובד במחלקה לעבודה סוציאלית מזה שנים טובות

    המשפחה שלו מורכבת מ: 2 בנים ובת

    גר בכפר סבא 

    " זכותו של המיעוט הערבי לשפתו" - הצעת החוק אינה מחדשת דבר כמו חוקים אחרים בספר הישראלי

  • מלכה לרר

    מורה בבית ספר לחטיבת ביניים בחיפה עם וותק של 8 שנים בהוראה

    יש לה בן ובת שלומדים בבית ספר יסודי (לומדים בע"פ ערבית)

  • سوزان يونس

    בוגרת בית הספר דינה לסיעוד

    עובדת בחדר ניתוח לנשים יולדות בבילנסון

    " הרבה נשים מבוגרות לא המשיכו את לימודיהן בבית ספר- ולכן יש להן קושי עם השפה העברית "

     


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


תמונות זכויות יוצרים