Lets play ?! בואו נשחק משָחקים בכיתה, כמה ולמה?




במשחק נחשוף עמדות לגבי שילוב משחק בהוראה. נקיים דיאלוג בעד ונגד משחקים ממוחשבים ובכלל.



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: אקדמיה
יוצר/י המשחק : המרחב האינטראקטיבי

דרישות מוקדמות

ניסיון במשחק ממוחשב ובמשחק קופסה חברתי.


המרחב האינטראקטיבי

הכירו את המשתתפים


  • נורית

    נשואה. אם לשלושה ילדים.  25  שנה במקצוע.
    בעד למידה מסורתית פרונטלית. היא נגד שימוש במשחקים ממוחשבים או מכל סוג שהוא בהוראה.

  • בר

    רווקה, שנה שלישית בהוראה. 
    בעד כל סוגי המשחק לצרכי הוראה.

  • גלעד

    נשוי, אב לחמישה. מדריך טיולים במקור, עושה הסבה להוראת גאוגרפיה.
    הוא נגד משחקים ממוחשבים ובעד משחקי חוץ חווייתיים בלבד.

  • לינוי

    אם חד הורית, לבן 8. 15 שנה בהוראה. 
    בעד משחקים ממוחשבים וחושבת שמשחקי קופסה זמנם עבר!


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


תמונות זכויות יוצרים