תלבושת אחידה במגזר הדרוזי- כדאי ? בעד ונגד תלבושת אחידה.




המשחק שלפניכם חושף את הדילמה החינוכית רבת השנים בנושא תלבושת האחידה, כן או לא. 
הדמויות היינן דמויות שונות וססגוניות. יש הטוענים בעד ויש הטוענים נגד, מה אתם חושבים?



תסריט המשחק | תצוגה מקדימה
נושא לימוד:
כיתות: ז' - יב'
יוצר/י המשחק : ופאא אבוסאלחה + מונא פלאח חמוד

דרישות מוקדמות

המורה יעביר רקע כללי אודות הנושא.


ופאא אבוסאלחה + מונא פלאח חמוד

הכירו את המשתתפים


  • מר נאהי חמוד

    מכפר בית ג'אן , מפקח מוערך במגזר הדרוזי . יוזם ובעל הרעיון להחזיר לבתי הספר הדרוזים את התלבושת האחידה.

  • אדם סלאלחה

    מנהל בית ספר מקיף, שש שנתי , בכפרו, כפר ירכא, הוביל את בית ספרו להישגים מאוד גבוהים הן בבחינות המיצב בחטיבת הביניים והן בבחינות הבגרות בתיכון.

  • אמל עאמר

    תלמיד מצטיינת וממושמעת הלומדת בתיכון. 

  • מונא פלאח

    מעצבת אופנה מוכרת, ססגונית ומטופחת, עוסקת בתחום מזה 10 שנים.

  • מג'ד עראידה

    אדם אמיד. אוהב לסחור ולמכור. בעל מפעל לתפירת חולצות טריקו, בנוסף יש בבעלותו חנויות למכירת הבגדים שמפעלו  מייצר.


משאבים



ביקורות (0)


דירוג כולל למשחק

המשחק יצר דיון משמעותי

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד

המשאבים טובים ומותאמים

התלמידים נהנו


תמונות זכויות יוצרים